مرجع اطلاعات

۲۳ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این مقاله شامل توصیه هایی تخصصی می شود که نحوه انتخاب بهترین شوینده فرش را به شما نشان می دهند تا بتوانید به سرعت و به راحتی زمین خود را تمیز و تازه کنید.
یک شوینده فرشی که از کیفیت خوبی برخوردار است می تواند با بخشیدن زندگی جدید در هر دفعه مصرف به فرشتان تازگی ببخشد. اما نمونه های نامرغوب زیادی وجود دارند. در واقع یک چهارم تمامی نمونه هایی که برای این مقاله تست شده اند آنقدر بد بوده اند که دوری کردن از آن ها توصیه شده است. از آن جهت که شوینده فرش می تواند سرمایه گذاری بسیار بزرگی باشد، قطعا انجام تحقیقات کوچک پیش از سر زدن به مغازه به صرفه خواهد بود.

شوینده های فرش شامل چه انواعی می شوند؟

به صورت عمده دو نوع شوینده فرش وجود دارد. شوینده های فرش استاندارد فرش های شما را تمیز خواهند کرد ولی قادر به جمع کردن آشغال ها و از بین بردنشان نیستند و شما ابتدا باید فرش را جارو بکشید. تمیزکننده های چند کاره یا دو کاره می توانند علاوه بر شستن فرش، نیاز به استفاده از جارو برقی را برطرف کنند. اگر شما مشکل جا دارید، شوینده فرش چند کاره قطعا گزینه خوبی برای شما خواهد بود، ولی هنوز مدل دو کاره آن که بتواند رقیب یک جارو برقی به تنهایی باشد و نقش آن را به همان خوبی ایفا کند پیدا نشده است. فراموش نکنید که شوینده های چند کاره هرگز نمی توانند از حیث قدرت تمیز کردن با جارو برقی در یک رده قرار بگیرند.

آیا شوینده های فرش می توانند روی زمین خالی هم مورد استفاده قرار بگیرند؟

برخی از شوینده های فرش می توانند روی زمین هم استفاده بشوند اما حتما در صورتی که تمایل دارید مدلی را بخرید که بتوان از آن در سطح های مختلف استفاده کرد ، مشخصات آن را قبل از خرید چک کرده و از این مورد اطمینان حاصل فرمایید. هر چند این خیلی مهم است که از شوینده های فرش یا ماشین های چند کاره روی لمینت بدون محافظ یا سطح چوبی استفاده نکنید. این از آن جهت است که این سطح ها به راحتی با آب صدمه می بینند.

مفیدترین ویژگی های شوینده های فرش شامل چه مواردی می شوند؟

تعدادی از ویژگی های شوینده های فرش هستند که می توانند برای تسریع بخشیدن شست و شو و تاثیرگذار کردن آن به شما کمک کنند. این موارد ممکن است سبب افزایش قسمت شوند و از همین جهت بد نیست اگر به این که واقعا به کدام نوع احتیاج دارید خوب فکر کنید. برخی از مفیدترین ویژگی های آن ها شامل موارد زیر می شود:

  • ترکیب کننده خودکار: برخی شوینده های فرش آب و مایع شست و شو را به صورت خودکار ترکیب کرده و در زمان به شما کمک می کنند.
  • ابزاری برای درزها: برای تمیز کردن فضاهای باریک و کنج های کم فاصله.
  • اسپری مایع شست و شو: برای از بین بردن لکه های سخت قبل از شروع شستن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • مکنده خشک: ویژگی شوینده های چند کاره برای برداشتن آشغال پیش از شست و شو.
  • برس دستی: برای تمیز کردن پله ها، لوازم خانگی و سایر سطوح فرش شده.
  • ابزار توربو: برس دستی قابل چرخش برای مناطق عمیق که نمی توان با سری زمین عادی به آن دست پیدا کرد.
  • تولید گرمای مخزن آب: برای افزایش تاثیرگذاری شست و شو به کمک گرم نگه داشتن آب.

چه مقدار باید برای خرید شوینده فرش هزینه کنم؟

قیمت شوینده فرش دامنه نسبتا گسترده ای دارد و طبق تست هایی که روی این محصول ها انجام شده، ثابت شده است که خریداری این محصول ارزش صرف پولی بیش از مقدار مینیمم را دارد و در این صورت است که می توانید روی مدلی که تهیه کرده اید حساب کنید و نسبت به این مورد آسایش خاطر داشته باشید.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/55/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%D9%8A%D9%86+%D8%B4%D9%88%D9%8A%D9%86%D8%AF%D9%87+%D9%81%D8%B1%D8%B4+%D8%B1%D8%A7+%D8%AA%D9%87%D9%8A%D9%87+%DA%A9%D9%86%D9%8A%D9%85%D8%9F/

  • کیانا وکیلی
  • ۰
  • ۰

روکش صندلی سانتافه نیو / IX45  زیباترین روکش تولید شده مخصوص این خودرو میباشد ،  که روکش صندلی مارال در جهت بر آوردن نیاز مشتریان اقدام به تولید و عرضه این محصول خاص به بازار مصرف نموده است ، روکش صندلی مارال علاوه بر تولید و عرضه روکش صندلی سانتافه نیو / IX45 اقدام به تولید و عرضه روکش صندلی اکثر محصولات خودروسازان مطرح جهانی نموده و در کنار تولید روکش صندلی شرکت های داخلی خودرو اقدام به عرضه روکش صندلی شرکت های خودرو سازی خارجی نیز نموده است.از مهمترین ویژگیهای محصولات روکش صندلی مارال تولید محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با نیاز تمام مشتریان و به خصوص مشتریان با نیازهای خاص میباشد . لازم به توضیح است که به جهت گستردگی بسیار زیاد خودروها در سالهای اخیر و گستردگی بیشتر انواع صندلی خودرها ( تا جاییکه میتوان برای برخی از خودروها در یک مدل خاص به عنوان مثال همین روکش صندلی سانتافه نیو / IX 45 بیش از چند نوع صندلی و سایز  مختلف برشمرد ) تهیه و تولید روکش صندلی مخصوص برای تمام انواع این خودروها کاری بس دشوار و طاقت فرساست که روکش صندلی مارال با بیش از نیم قرن سابقه و به مدد کادر مجرب خود از عهده این امر برآمده است ،اقدام مهم دیگر مجموعه تولیدی روکش صندلی مارال استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید اکثر روکش صندلی های تولید شده توسط این شرکت میباشد که همواره با استقبال شما مشتریان و همراهان همیشگی ما روبرو شده است.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/54/%D8%B1%D9%88%DA%A9%D8%B4+%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%D9%8A+%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%81%D9%87+%D9%86%D9%8A%D9%88+%2f+IX45/

  • کیانا وکیلی
  • ۰
  • ۰

مکمل های بدن سازی مکمل هایی رژیمی هستند که معمولا توسط افرادی مورد استفاده قرار می گیرند که در یکی از حوزه های بدن سازی، وزنه برداری، هنرهای رزمی ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند. در کل ورزش به هدف کمک به افزایش تناسب اندام در جرم بدن است که این نیاز را به وجود می آورد. هدف افزایش ماهیچه، افزایش وزن بدن، ارتقای عملکرد ورزشی و در برخی ورزش ها، کاهش همزمان درصد چربی بدن به منظور ایجاد درصد بیشتری از ماهیچه می باشد. در بین این موارد بیشترین نوع مورد استفاده نوشیدنی های پروتئینی، شاخه زنجیره ای آمینواسید ها (BCAA)، گلوتامین، آرژینین، اسیدهای چرب ضروری، کراتین، HMB و محصولات کاهش وزن می باشند. مکمل یا به صورت آماده سازی عنصر تک یا به صورت دسته ای فروخته می شود که مورد دوم شامل ترکیب های اختصاصی مکملهای مختلف فروخته شده به منظور ارائه حسن های همکاری کننده می شوند.

در حالی که بسیاری از مکمل بدنسازی توسط عموم نیز مورد استفاده قرار می گیرند، تعداد دفعات استفاده در زمانی که این محصول مشخصا توسط بدن سازان مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است.

یکی از متاآنالیزها به این نتیجه گیری دست یافت که برای ورزشکارانی که در یادگیری ورزش های مقاومتی فعالیت دارند و به مدت 13 هفته به صورت میانگین مکمل های پروتئینی مصرف می کنند، سطح پروتئین کلی آن ها تا روزانه 1.6 گرم دچار تغییر در وزن بدن شده و در نتیجه افزایش کشش و جرم کمتری از چربی بدن را به خود به همراه دارد و به صورت کل می توان گفت چربی جای خود را به ماهیچه خواهد داد. افزایش جرم ماهیچه به صورت آماری قابل توجه است ولی همزمان عدد بزرگی نیست.

به ورزشکاران در یونان باستان توصیه می شد که از حجم بالای گوشت و شراب استفاده کنند. تعدادی گیاه دارویی مورد استفاده مردان و ورزشکاران از همان زمان قدیم در میان تمام فرهنگ ها قرار می گیرد و این به منظور تلاش برای افزایش کشش و استقامت است. در دهه 1910 میلادی، یوجین ساندو که اولین بدن ساز مدرن در غرب شناخته می شد، استفاده از کنترل غذایی برای بهینه سازی رشد ماهیچه را پیشتنهاد کرد. بعدها، ایرل لیدرمن استفاده از "آب گوشت" یا "عصاره گوشت" را به عنوان راهی برای بهبود ترمیم ماهیچه پیشنهاد کرد.

در دهه 1950 میلادی با محبوبیت روزافزون بدن سازی به صورت تفریحی و رقابتی، اروین پ. جانسون شروع به تبلیغ و فروش پودر های پروتیئنی تخم مرغ اساس کرد و این محصول مشخصا توسط بدن سازها و ورزشکاران فیزیکی مورد استفاده قرار گرفت.

دهه های 1970 و 1980 میلادی افزایش قابل توجهی در رشد صنعت مکمل بدنسازی داشتند و این توسط استفاده فراگیر تکنیک های فروش مدرن و افزایش قابل توجه بدن سازی تفریحی امکان پذیر بود.

در اکتبر 1994 میلادی، سلامت و تحصیلات مکمل رژیمی (DSHEA) در آمریکا به تصویب قانون در آمد. تحت قانون DSHEA، مسئولیت ایمنی مکمل های رژیمی از دولت به تولید کننده واگذار شد و دیگر مکملها نیازی به تایید معاونت غذا و داروی آمریکا (FDA) پیش از پخش محصول نداشتند. از آن پس تولید کنندگان در صورت افزوده نشدن ترکیب رژیمی جدید، نیازی به ارائه FDA برای تضمین ایمنی یا تاثیرگذاری محصول خود نداشتند.

FDA آمریکا 50 هزار مشکل سامتی ناشی از استفاده از مکمل های رژیمی را گزارش می کند و بخش عمده ای از آن مربوط به مکملبدنسازی می شود. بسیاری از این محصولات شامل مواد خطرناکی بوده اند که منجر به نابینایی یا آسیب رسیدن به کبد می شوند.

درصد آسیب دیدگان کبدی توسط مکمل های گیاهی و رژیمی در حدود شانزده تا بیست درصد کل محصولات مکملی می باشد و با این آمار در اوایل قرن 21م رو به افزایش جهانی است.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/53/%D9%85%DA%A9%D9%85%D9%84+-+%D9%85%DA%A9%D9%85%D9%84+%D8%A8%D8%AF%D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%8A/

  • کیانا وکیلی
  • ۰
  • ۰

از مهمترین جنبه های سئو آسان سازی فهم وبسایت شما هم برای روبات‌های موتورهای جستجوگر و هم برای کاربران است. با این که موتورهای جستجوگر بسیار پیشرفته شده‌اند، اما باز هم نمیتونند یک صفحه اینترنتی را همانطور که انسان‌ها درک می‌کنند بفهمند. سئو به موتورها کمک میکند که بفهمند صفحات به چه موضوعاتی مرتبط هستند و چطور میتوانند برای کاربران مفید باشند.از مهمترین جنبه های سئو آسان سازی فهم وبسایت شما هم برای روبات‌های موتورهای جستجوگر و هم برای کاربران است. با این که موتورهای جستجوگر بسیار پیشرفته شده‌اند، اما باز هم نمیتونند یک صفحه اینترنتی را همانطور که انسان‌ها درک می‌کنند بفهمند. سئو به موتورها کمک میکند که بفهمند صفحات به چه موضوعاتی مرتبط هستند و چطور میتوانند برای کاربران مفید باشند.

جدالی بر علیه سئو

معمولا چنین حرف‌هایی به ما زده میشود:”هیچ مهندس باهوشی هیچ وقت موتورهای جستجوگر را طوری طراحی نمیکند که وبسایت‌ها برای بالا آمدن در سرچ های آن ها لازم باشد قوانین خاصی را دنبال کنند. هرکسی با یک خورده مغز به دنبال سیستمی خواهد بود که از هر نوع طراحی، پیچیدگی و نقص عبور کند، و باز هم راهی پیدا کند که بتواند نتایج مرتبط را بیرون بکشد؛ نه فقط نتایجی را که بازاریابان سرچ “پررنگ” کرده‌اند.”

اما صبر کنید…

فرض کنید که عکسی از سگتان را آپلود کرده‌اید. یک انسان احتمال این عکس را اینطور توصیف میکند: “یک سگ سیاه رنگ با ابعاد متوسط که در حال بازی در پارک است”. از سوی دیگر حتی پیشرفته ترین موتور جستجوگر دنیا نیز برای فهم این عکس به مشکل برخورد خواهد کرد. چطور باید کاری کرد که موتورهای جستجوگر عکس‌ها را درک کنند؟ خوشبختانه، سئو اجازه میدهد که متخصصین نشانه‌ گزاری هایی کنند که به موتورهای جستجوگر برای درک مطالب کمک کنند.فهم توانایی ها و محدودیت های موتورهای جستجوگر به شما اجازه میدهد که محتوی سایتتان را طوری بسازید که برای موتورهای جستجوگر قابل هضم باشد. بدون سئو یک وبسایت میتواند به کلی برای موتورهای جستجوگر نامرئی باشد.

محدویت های تکنولوژی موتور جستجوگر

موتورهای جستجوگر اصلی بر اساس قواعد خاصی کار میکنند که در بخش اول این مطلب توضیح داده شد. روبات‌ها سرچ اتوماتیک در وب نفوذ میکنند و در بانک های اطلاعاتی غولپیکر تعدادی از مطالب را بالا آورده و فهرست میکنند. آن ها این کار را با استفاده از هوش مصنوعی خارق‌العاده شان انجام میدهند، اما این تکنولوژی بی نقص نیست. محدودیت های تکنیکی متعددی هستند که میتوانند برای موتورهای جستجوگر مشکل ایجاد کنند. متداول ترین مشکل ها این ها هستند:

مشکلات جستجو و لیست سازی

فرم‌های آنلاین:

موتورهای جستجوگر در پر کردن فرم های آنلاین (مثل فرم login) خوب عمل نمیکنند؛ بنابراین محتوی پشت این صفحات برایشان نامفهوم باقی می‌ماند.

صفحات تکراری:

وبسایت‌هایی که از CMS (سیستم کنترل محتوی) استفاده میکنند، معمولا چندین کپی از یک پیج را میسازند. این برای موتورهای جستجوگر که به دنبال محتوی نوآورانه هستند بسیار مشکل ساز است.

کدهای بلاک شده:

خطاهای دستوردهنده سایت‌ها (robots.txt) میتوانند به بلاک شدن کامل موتورهای جستجوگر منجر شوند.

ساختار ضعیف لینک:

اگر ساختار لینکی برای موتورهای جستجوگر مفهوم نباشد، ممکن است تمام محتوی آن وبسایت را جستجو نکنند و یا حتی پس از جستجو هم ممکن است آن را غیرمهم تلقی کنند.

محتوی غیر نوشتاری:

فهم فایل های فلش، تصویری و صوتی اغلب برای موتورهای جستجوگر سخت است.

مشکل وصل جستجوی کاربر به محتوی:

اصطلاحات نامعمول:

نوشته هایی که در آن ها لغاتی استفاده شده که معمولا سرچ نمیشوند. مثلا نوشته‌ای که درباره ” واحدهای سرمایشی غذا” است، در حالی که کاربران معمولا لغت “یخچال” را سرچ میکنند.

زبان و تفاوت‌های جهانی:

مثلا استفاده از لغت “color” یا “colour”

هدف گزاری مکانی اشتباه:

این که مثلا مطلبی را به زبان لهستانی منتشر کنید، در حالی که اغلب بازدیدکنندگانتان ژاپنی هستند.

سیگنال‌های متفاوت محتوایی:

مثلا عنوان پستتان “بهترین قهوه در مکزیک” است، اما خود مطلب درباره مکانی تفریحی در کانادا است که قهوه خوبی سرو میکند. این سیگنال‌های سردرگم کننده ای برای موتور جستجوگر میفرستد.

مطمئن شوید که مطالبتان دیده میشوند

درست بودن جزئیات مرتبط به قابل فهم بودن مطالب برای موتورهای جستجوگر مهم است، اما پس از این که اقدامات ابتدایی در این راه را انجام دادید، باید به سراغ بازاریابی بروید. موتورها به تنهایی راهی برای فهم ارزشمند بودن یا نبودن مطالب یافت شده ندارند. تکنولوژی سرچ در اینجا روی مرتبط بودن و اهمیت مطلب تمرکز میکند، و این دو عامل با استفاده از لینک ها، کامنت‌ها و به طور کلی عکس العمل کاربران به مطلب سنجیده میشوند. پس ساخت وبسایتی با ساختاری عالی و مطالبی عالی کافی نیست؛ شما باید کاری کنید که کاربران درباره مطالبتان حرف بزنند و آن ها را به اشتراک بگذارند.

صفحه نتایج موتورهای جستجوگر حدود 10 نتیجه ارائه میدهند. این 10 نتیجه از بالا به پایین رتبه بندی شده‌اند. هرچه صفحه شما رتبه بالاتری داشته باشد، بیشتر مورد بازدید قرار میگیرد. نتایجی که رتبه 1 و 2 و 3 را به خود اختصاص میدهند نسبت به سایر نتایج بیشترین بازدید را دارند. این حقیقت که تعدادی بسیار محدود توجهی به این زیادی دریافت میکنند، نشان دهنده وجود انگیزه‌ای مالی پشت رتبه بندی موتورهای جستجوگر است. فرقی ندارد که سرچ در آینده چقدر تغییر کند، وبسایت ها و موسسات تجاری همواره برای این توجه رقابت خواهند کرد.

سئو، همیشه در حال تغییر

وقتی که در اواسط دهه 1990 بازاریابی سرچ شروع شد، ثبت دستی، تگ کلمات کلیدی و انبوه کلمات کلیدی بخش‌های ضروری و لازم برای رتبه بندی خوب بودند. در 2004، ساختن انبوهی از لینک‌ها، خرید لینک از بلاگ‌های تزریق کننده کامنت های اسپم و ساختار درون لینکی وبسایت‌، برای بالا بردن بازدیدها استفاده میشد. در 2011، بازاریابی شبکه های اجتماعی و شمول عمودی سرچ روش های مرسوم بالا بردن ترافیک بودند. موتورهای جستجوگر در زول سال ها الگوریتم ها و روش‌های خود را تغییر داده اند. خیلی از تاکتیک هایی که در سال 2004 پاسخگو بود، نه تنها الان پاسخگو نیستند، بلکه میتوانند به سئوشما آسیب نیز بزنند.

آینده معلوم نیست، اما در دنیای سرچ، تغییر همیشه وجود دارد. به همین دلیل، بازاریابی سرچ، برای کسانی که میخواهند در وب رقابت کنند، یک اولویت باقی میماند. برخی میگویند که سئو مرده است، و یاسئو منجر به اسپم میشود. از نظر ما، احتیاجی به دفاع نیست و این یک منطق ساده است: وبسایت ها برای توجه و رتبه بندی در موتورهای جستجوگر رقابت میکنند، و مزایای بازدید بالا برای کسانی است که برای بالا بردن رتبه شان دانش و تجربه دارند.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/52/%DA%86%D8%B1%D8%A7+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%A8%D9%8A+%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88+%D8%A7%D9%87%D9%85%D9%8A%D8%AA+%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F/

  • کیانا وکیلی
  • ۰
  • ۰

همه ما تاور کرین هایی را دیده ایم که روی ساختمان های جدید با تعداد طبقات بالا و آسمان خراش ها کار می کنند. برای آن هایی که با تاور کرین آشنایی ندارند، ارتفاع این تاور کرین ها ممکن است آن ها را به فکر وادارد که چگونه ساخته می شوند. واقعا هم کدام ساختاری پیدا می شود که به اندازه ای بلند است که تاور کرین ها را بسازد؟ جواب این سوال این است که این تاور کرین ها از پایه خود را می سازند. کلید این مسئله در واحدهای تیرک منحصری نهفته است که به یک دیگر متصل می شوند. به خواندن ادامه دهید و ما روند کامل ساخت و ساز را به شما نشان خواهیم داد.

پایه گذاری

پیش از این که بخش "تاور" یا همان سقف تاور کرینمان بتواند ساخته شود، پایه باید تنظیم شود. بتن برای تشکیل یک قطعه جامد ریخته می شود و معمولا این قطعه ابعاد 9 متر در 9 متر در 1.2 متر را به خود می گیرد. این پایه شامل پیچ های لنگر می شود که از تاور کرین محافظت می کنند. برای تاور کرینهایی که ساده ترند پایه شامل وزنه بالستیک می شود می شود که علاوه بر پخش وزن بار، تاور کرین را ثابت می سازد. این کار هفته ها قبل از رسیدن قطعات تاور کرین به مکان ساخت و ساز تکمیل می شود.

سقف اولیه

وقتی زمان ساخت تاور کرین فرا می رسد، اولین قدم ساخت سقف اولیه می باشد. سقف شامل سری قطعاتی می شود که تیرک نام دارند. این چارچوب های مربعی توسط حد وسط هایی مثلثی متصل هستند. معمولا دو یا سه تیرک به پایه متصل می شود و از تاور کرین مجزایی برای ساخت سقف استفاده می شود.
پس از این که تیرک ها تنظیم شدند، واحد بالایی که برای بالا رفتن مورد استفاده قرار می گیرد اضافه می شود. این قطعه قسمت مخصوصی است که بالای تیرک بالایی تنظیم شده و اجازه جایگذاری تیرک های بیشتر را می دهد. بدون این قطعه، تاور کرین هیچ گاه قادر به رشد نخواهد بود.

قسمت های چرخشی

زمانی که تیرک های اولیه و واحدهای بالایی مخصوص بالا رفتن اضافه شدند، زمان برای ساخت قسمت های چرخشی فرا می رسد. این شامل موارد زیر می شود:

جیب افقی :

با نام بازوی متحرک هم شناخته می شود و برای حمل بار به کمک چرخ هایی متصل به قسمت زیرین خود استفاده می شود.

جیب مخالف:

با نام وزنه تعادل هم شناخته می شود و نیروی تعادل در جیب افقی محسوب می شود. دنده ها و تمامی قسمت های الکترونیکی دیگر در این قسمت و در کنار خود وزنه های تعادل جای می گیرند.

اتاقک:

اتاقک جایی است که اپراتور تاور کرین در آن می نشیند. تمامی ارتباطات، کنترل ها و سیستم های نظارتی در این محل قرار می گیرند.

حلقه تکان دهنده:

این قسمت که متصل به یک مسیر گوی شکل می باشد، اجازه حرکت چرخشی به قسمت های چرخشی می دهد.

بالای سقفی:

برای ارائه ثبات بیشتر به تاور کرین استفاده می شود و این قسمت بالای اتاقک جای می گیرد. میله های آویز بالای سقف را به هر دو جیب افقی و مخالف متصل می کنند.

پس از این که قسمت های چرخشی به هم متصل شدند، تاور کرین مجزایی برای بالا بردن و نصب آن به تیرک مورد استفاده قرار می گیرد.
همانطور که قبلا هم ذکر شد، واحد بالایی مخصوص بالا رفتن افراد، به صورت اولیه اطراف تیرک بالایی فعلی تنظیم می شود و برای افزایش ارتفاع تاور کرین ضروری است. وقتی که زمان رشد تاور کرین فرا می رسد، این تیرک از قسمت چرخشی جدا می شود. با استفاده از یک جک هیدرولیک، این واحد بالایی خود و قسمت چرخشی را بالا می کشد. در این لحظه، واحد بالایی بین قسمت چرخشی و تیرک بالایی قرار می گیرد. سپس چرخ روی جیب افقی واحد تیرک جدیدی را می گیرد و آن را به واحد بالایی سر می دهد. این تیرک بالایی جدید سپس توسط واحد بالایی بسته بندی شده و درست مثل تیرک بالایی اولیه می شود. لحظه ای که این تیرک جدید به تیرک زیرین خود محکم می شود، واحد بالایی قسمت چرخشی را بالا می برد و این روند را تکرار می کند. ساخت تاور کرین می تواند بسته به سایز آن یک تا دو روز طول بکشد.

 

منبع : 

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/51/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87+%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF+%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D8%B1%D9%8A%D9%86/

  • کیانا وکیلی
  • ۰
  • ۰

روکش صندلی توسان جدید / IX35 زیباترین روکش تولید شده مخصوص این خودرو میباشد ،  کهروکش صندلی مارال در جهت بر آوردن نیاز مشتریان اقدام به تولید و عرضه این محصول خاص به بازار مصرف نموده است ، روکش صندلی مارال علاوه بر تولید و عرضه روکش صندلی توسان جدید / IX35 اقدام به تولید و عرضه روکش صندلی اکثر محصولات خودروسازان مطرح جهانی نموده و در کنار تولید روکش صندلی شرکت های داخلی خودرو اقدام به عرضه روکش صندلی شرکت های خودرو سازی خارجی نیز نموده است.از مهمترین ویژگیهای محصولات روکش صندلی مارال تولید محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با نیاز تمام مشتریان و به خصوص مشتریان با نیازهای خاص میباشد . لازم به توضیح است که به جهت گستردگی بسیار زیاد خودروها در سالهای اخیر و گستردگی بیشتر انواع صندلی خودرها ( تا جاییکه میتوان برای برخی از خودروها در یک مدل خاص به عنوان مثال همین روکش صندلی توسان بیش از چند نوع صندلی و سایز  مختلف برشمرد ) تهیه و تولید روکش صندلی مخصوص برای تمام انواع این خودروها کاری بس دشوار و طاقت فرساست که روکش صندلی مارال با بیش از نیم قرن سابقه و به مدد کادر مجرب خود از عهده این امر برآمده است ،اقدام مهم دیگر مجموعه تولیدی روکش صندلی مارال استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای تولید اکثر روکش صندلی های تولید شده توسط این شرکت میباشد که همواره با استقبال شما مشتریان و همراهان همیشگی ما روبرو شده است.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/50/%D8%B1%D9%88%DA%A9%D8%B4+%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%D9%8A+%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%86+%D8%AC%D8%AF%D9%8A%D8%AF/

  • کیانا وکیلی
  • ۰
  • ۰

یکی از مهم ترین عناصر برای ساخت یک استراتژی بازاریابی پیرامون سئو دلسوزی برای بازدیدکنندگان می باشد. زمانی که چیزی را که بازار هدف دنبالش می گردد را به چنگ آوردید، می توانید به صورت تاثیرگذارتری به کاربران دسترسی داشته باشید و آن ها را حفظ کنید.

این شعار مورد علاقه ماست: "برای کاربران بساز، نه برای جستجوگرها" سه نوع پرسش و جستجو وجود دارند که مردم معمولا به آن ها می پردازند:

  • "انجام" پرس و جوهای تراکنشی: می خواهم کاری انجام دهم، مثلا بلیط هواپیما بخرم یا به یک آهنگ گوش کنم.
  • "دانستن" پرس و جوهای اطلاعاتی: به اطلاعاتی نیاز دارم، مثلا نام یک گروه موسیقی یا بهترین رستوران در شهر نیویورک
  • "رفتن" پرس و جوهای جهت یابی: می خواهم به جای مشخصی در اینترنت بروم، مثل فیسبوک یا صفحه خانه NFL

زمانی که بازدیدکنندگان یک پرسش را در بخش جستجو تایپ می کنند و وارد سایت شما می شوند، آیا با چیزی که می یابند خوشحال خواهند شد؟ این اولین سوالیست که جستجوگرها باید میلیون ها بار در روز سعی کنند به آن پاسخ دهند. وظیفه اولیه جستجوگر ارائه نتایج مرتبط به کاربرانش است. پس از خودتان بپرسید بازدیدکنندگان هدف شما دنبال چه چیزی می گردند و از این که سایتتان دقیقا همان را به آن ها منتقل می کند اطمینان حاصل کنید.

همه چیز از کلماتی شروع می شود که درون یک جعبه کوچک تایپ می شوند.

استفاده مردم از جستجوگرها در طی سالیان تکامل یافته است ولی قوانین اولیه انجام جستجو به صورت عمده ثابت مانده اند. بیشتر روندهای جستجو کردن به این ترتیب جلو می روند:

  • نیاز برای یک جواب، راه حل یا اطلاعات احساس می کنیم.
  • این نیاز را در رشته ای از کلمات و عبارات یا به عبارت دیگر پرس و جو تنظیم می کنیم.
  • این پرس و جو را در جستجوگر وارد می کنیم.
  • در میان نتایج بهترین جواب را جستجو می کنیم.
  • روی یکی از این نتایج کلیک می کنیم.
  • به دنبال یک راه حل یا یک لینک به آن راه حل می گردیم.
  • در صورت نارضایتی، به نتایج جستجو بازگشته و دنبال لینک دیگری می گردیم یا...
  • جستجوی جدیدی را با پالایش پرس و جوی قبلی آغاز می کنیم.

قدرت حقیقی بازاریابی جاذبه ای با سئو

چرا شما باید زمان، زحمت و منابعتان را در سئو سرمایه گذاری کنید؟ زمانی که به تصویر کلی استفاده از جستجوگر می نگریم، اطلاعات حیرت انگیری از تحقیقات متعددی در دسترس ما قرار می گیرند. ما آن هایی که نه فقط برای فهم چگونگی جستجوی کاربران بلکه برای کمک به ارائه بحث متقاعد کننده ای درباره قدرت سئو، جدید، مرتبط و ارزشمند هستند را استخراج کرده ایم.

گوگل مسیر را در تحقیق ماه اکتبر سال 2011 کام سکور هدایت می کند:

گوگل بازار جستجوی مرکزی آمریکا را در ماه آوریل با هدایت 65.4  درصد جستجوها هدایت کرد و بعد از آن یاهو با 17.2 درصد و مایکروسافت با 13.4 درصد قرار دارند. (سرچ یاهو از مایکروسافت نشات می گیرد. در واقعیت، بیشتر کاربران درصد بسیار بالاتری از ترافیک در گوگل به نسبت اعدادی که در بالا ذکر شده اند مشاهده می کنند.)

آمریکایی ها به تنهایی در یک ماه 20.3 بیلیون جستجو در یک ماه انجام می دهند. 13.4 بیلیون از این جستجوها مربوط به گوگل بود و پس از آن یاهو (با 3.3 بیلیون)، مایکروسافت (با 2.7 بیلیون)، اسک نتورک (با 518 میلیون) و ایول ال ال سی (با 277 میلیون) قرار دارند.

  • کل جستجوهایی که از گوگل نشات گرفته اند 67.7 درصد از کل پرس و جوهای جستجو شده می باشند و پس از آن بینگ قرار دارد که از آن 26.7 درصد تمامی جستجوها نشات گرفته اند.

گزارش فورستر سال 2011:

  • هزینه های بازاریابی آنلاین در سال 2016 نزدیک 77 بیلیون دلار خواهد شد.
  • این مقدار نمایان گر 26 درصد تمامی بودجه های تبلیغات روی هم می باشد.

جستجو صفحات زرد جدید در گزارش سال 2011 برک می باشد:

  • 76 درصد پاسخ دهندگان از جستجوگرها برای یافتن اطلاعات تجارت محله خود استفاده می کردند و این عدد بیشتر از تعداد افرادی است که به مطالعه صفحات زرد می پرداختند.
  • 67 درصد افراد در سی روز گذشته از جستجوگرها برای یافتن اطلاعات محله خود استفاده می کردند و تنها 23 درصد آن ها گفتند که از شبکه های اجتماعی به عنوان منبعی از رسانه محلی استفاده می کردند.

یک تحقیق پواینترنت در ماه آگوست سال 2011 موارد زیر را نمایان کرد:

  • درصد کاربران اینترنتی که از جستجوگرها به صورت روزمره استفاده می کنند به صورت جدی از یک سوم تمامی کاربران در سال 2002 به درصد بالایی از 59 درصد تمامی کاربران بزرگسال اینترنت رسیده است.
  • با این افزایش، تعداد افرادی که به صورت روزمره از جستجوگر استفاده می کنند از همیشه بیشتر به 61 درصد کاربران اینترنتی که روزمره از ایمیل استفاده می کنند، که برخی ها از آن به عنوان برنامه مخرب مربوط به تمامی زمان ها یاد می کنند، نزدیک می شود.

آمار جهانی استاتکانتر پنج جستجوگر برتری را که به صورت جهانی ترافیک می فرستند گزارش می کند:

  • گوگل 90.62 درصد ترافیک ها را می فرستد.
  • یاهو 3.78 درصد ترافیک ها را می فرستد.
  • بینگ 3.72 درصد ترافیک ها را می فرستد.
  • اسک جیوز 36 صدم درصد ترافیک ها را می فرستد.
  • بایدو 35 صدم درصد ترافیک ها را می فرستد.

تحقیق سئو اسلینگ شات مربوط به سال 2011 نرخ کلیک های رتبه های برتر را گزارش می کند:

  • جایگاه اول در نتایج جستجوی گوگل 18.2 درصد از ترافیک کلیک را دریافت می کند.
  • جایگاه دوم 10.1 درصد، سوم 7.2 درصد، چهارم 4.8 درصد و سایر نتایج زیر 2 درصد را دریافت می کنند.
  • جایگاه اول در نتایج جستجوی بینگ به صورت میانگین 9.66 درصد نرخ کلیک دارد.
  • میانگین کلی نرخ کلیل برای ده نتیجه اول 52.32 درصد برای گوگل و 26.32 درصد برای بینگ می باشد.

طبق تحقیقی که در سال 2011 انجام شد و در وبلاگ محور کاربر به انتشار رسید، نگاه مردم معمولا به سمت نتایج جستجویی جذب می شوند که نزدیک بالای صفحه قرار دارند و به سمت نتایج اصلی بیشتر از نتایج پرداختی کشیده می شود.

تمامی این اطلاعات تحقیقاتی تاثیرگذار ما را به سمت نتایج مهمی درباره جستجوی اینترنت و بازاریابی توسط جستجوگرها هدایت می کند. به خصوص ما را قادر به ساخت جملات زیر می کند:

  • جستجو خیلی خیلی محبوب است. با سرعت حدود 20 درصد در سال در حال رشد است و تقریبا به تمامی آمریکایی های آنلاین و بیلیون ها نفر در سراسر دنیا دست می یابد.
  • جستجو مقدار حیرت انگیزی فعالیت های اقتصادی آنلاین و آفلاین را بر می انگیزد.
  • رتبه های بالاتر در نتایجی که اول دیده می شوند برای دیده شدن بسیار مهم هستند.
  • در لیست نتایج با رتبه های بالاتر قرار گرفتن نه تنها بیشترین میزان ترافیک را به همراه دارد بلکه اعتماد را در کاربران نسبت به ارزش و اهمیت نسبی شرکت یا وبسایت القا می کند. یادگیری پایه های سئو قدمی حیاتی برای کسب این اهداف می باشد. "برای بازاریابان، اینترنت به صورت یک کل و جستجو به عنوان یک جز، از مهم ترین راه ها برای دسترسی به مشتریان و ساخت یک تجارت هستند."

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/49/%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85+%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A8%D8%A7+%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1+%D9%87%D8%A7%D9%8A+%D8%AC%D8%B3%D8%AA+%D9%88+%D8%AC%D9%88+%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7+%D8%A8%D8%B1%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1+%D9%85%D9%8A+%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF+%D8%9F/

  • کیانا وکیلی
  • ۰
  • ۰

تاور کرین ها ابزاری رایج در هر مکان ساخت و ساز بزرگی هستند. احتمال نبود آن ها بسیار کم است. تاور کرین ها معمولا قدرت بالا بردن اجسام به چندین متر در هوا را دارند و درست به همین اندازه هم در جهت عرضی حرکت دارند. کارگران ساختمانی از تاور کرین برای بالا بردن فولاد، بتن و ابزار سنگین مانند ژنراتورها و مشعل های استیلن و انواع بسیار گسترده ای از سایر مصالح ساختمانی استفاده می کنند.
زمانی که به یکی از این تاور کرین ها نگاه می کنید، کاری که قادر به انجامش هستند کاملا غیر ممکن به نظر می رسد: چطور ممکن است که آن ها زمین نیفتند؟ چگونه چنین بوم بلندی می تواند این همه وزن را بلند کند؟ چطور قادر به افزایش طولش در هنگام رشد طولی ساختمان است؟ اگر تا به حال چگونگی کار تاور کرین ها را مورد پرسش قرار داده اید، پس این مقاله بسیار مناسب شما خواهد بود. در این جا می توانید جواب به این سوالات و خیلی فراتر از آن را هم بیابید.

قسمت های مختلف یک تاور کرین

تمامی تاور کرین ها شامل قسمت های اصلی یکسانی هستند:

  • پایه به یک پد بتنی بزرگ که از تاور کرین محافظت می کند پیچیده شده است.
  • پایه به دکل (یا برج) متصل می شود که به تاور کرین ارتفاع مورد نیاز آن را می دهد.
  • درست متصل به بالای دکل واحد متحرک وجود دارد (دنده بزرگ و موتور) که به تاور کرین اجازه چرخش می دهد.
  • جیب (یا بوم) به واحد متحرک متصل است که از آن به عنوان بازوی ماشینی هم یاد می شود.
  • و در انتها، اتاقک اپراتور

بالای واحد متحرک سه قسمت وجود دارد:

  • جیب افقی بلند (یا بازوی متحرک) که قسمتی از تاور کرین است که بار را حمل می کند. یک چرخ در کنار جیب حرکت می کند تا بار را به داخل و خارج مرکز تاور کرین حرکت دهد.
  • بازوی ماشینی افقی کوتاه تر که شامل موتور های تاور کرین و قسمت های الکترونیکی علاوه بر وزنه های بزرگ بتنی می شود.
  • بازوی ماشینی شامل موتور دستگیره می شود که بار را بالا می برد و به همراه آن الکترونیک های کنترل گر قرار دارند که آن را هدایت می کنند. موتورهایی که واحد متحرک را هدایت می کنند بالای چرخ دنده چرخشی بزرگ واحد قرار دارند.
  • و اتاقک اپراتور

قطعا اگر یکی از این ها در محل ساخت و ساز می افتاد مشکل بسیار بزرگی می بود. بیایید ببینیم چه چیزی این ساختارهای غول آسا را ثابت و ایستاده نگه می دارد.
چطور هیچ جیز زمین نمی افتد؟
زمانی که به یک تاور کرین بلند می نگرید، کل جریان غیر عقلانی به نظر می رسد- چرا این ساختارها زمین نمی افتد، مخصوصا از آن جا که هیچ گونه سیم محافظتی ندارند؟
اولین عنصر ثبات یک تاور کرین پد بتنی بزرگی است که شرکت ساخت و ساز هفته ها قبل از رسیدن تاور کرین آن را می ریزد. این پد معمولا اندازه ای حدود 10 متر در 10 متر در 1.3 متر دارد و وزن آن حدودا 182 هزار کیلوگرم می باشد. پیچ های لنگر بزرگی که درون این پد کار گذاشته شده اند از پایه تاور کرین محافظت می کنند.
دکل از این پایه محکم سر در می آورد. دکل یک ساختار بزرگ شبکه ایست که معمولا 3.2 متر مربع می باشد. ساختار مثلثی آن به دکل کشش ثابت و ایستاده ماندن را می دهد. پس این تاور کرین ها الزاما برای اطمینان از ثباتشان به زمین میخ یا لنگر شده اند.
کارکنان از یک تاور کرین متحرک ابتدا برای نصب یک دکل 12 متری که شامل دو بخش عمودی دکل می شود و دنده متحرک استفاده می کنند. سپس جیب و قسمت های ماشینی نصب می شوند و در انتها تاور کرین این اعضای افقی را روی قسمت های نصب نشده دکل قرار می دهد و سپس بارسنگ ها اضافه می شوند.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/48/%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF+%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%B1+%DA%A9%D8%B1%D9%8A%D9%86/

  • کیانا وکیلی
  • ۰
  • ۰

فرقی ندارد که فکر میکنیم چقدر خانه‌هایمان را تمیز نگه میداریم؛ دیر یا زود، قالیشویی لازم می‌شود. هر نوع فرشی که در خانه دارید، چه تمام خانه را پوشش دهد و چه قسمت کوچکی را، شست و شوی عمیق آن ها هر 12 تا 18 ماه یک بار، ایده خوبی است. بهترین کار این است که فردی حرفه‌ای را استخدام کنید. البته، همه قالیشویان حرفه‌ای یک جور نیستند. نگذارید تبلیغاتی که قیمت های خیلی ارزان پیشنهاد میکنند شما را گول بزنند. خیلی از این شرکت های "قالیشویی" کار مناسبی ارائه نمی‌دهند. و با این که ممکن است خودتان بخواهید انجامش دهید، باید بدانید که قالیشویی خانگی، در دنیای قالیشویی حکم فست فود را دارد.
فرش‌هایتان باید همیشه حضوری بررسی شوند و قیمت‌ نهایی باید پس از این بررسی شدن ثبت شود. با یک تماس تلفنی نمی‌توانید همه نیازهای که دارید را بررسی کنید. هر کسی شرایط خاص خودش را دارد، مثل حضور بچه‌های کوچک، حیوانات خانگی، و یا تفریحاتی که میتوانند کثیف کاری داشته باشند و... . در هر حال فرشتان باید به صورت حضوری بررسی شود.
ما با صاحب یک کارخانه قالیشویی مصاحبه کردیم، و ایشان این توصیه‌ها را برای خانه داران معمولی ارائه دادند:
چه کسی قالیشویی را بهترین نحو انجام میدهد؟
بهترین گزینه استخدام قالیشویانی است که مدرک قالیشویی داشته و آموزش دیده باشند.
چنانچه در خانه‌تان موکت دارید:
بیشتر موکت‌ها از بافت‌های پلاستیکی درست شده‌اند. موکت‌ها اغلب به زمین متصلند و شما فقط قسمت بالایی آن‌ها را می‌توانید تمیز کنید. قبل از هر چیز موکت‌ها باید به صورت حرفه‌ای جارو کشیده بشوند. این کار با جاروبرقی معمولی ممکن نیست و باید با ماشین‌های تجاری انجام شود. در غیر این صورت، کارتان شبیه به تلاش برای تمیز کردن یک فرش گلی خواهد بود.
از قالیشویی هایی کمک بگیرید که از ماشین‌های قوی استفاده میکنند. فرش و موکت همیشه باید قبل ازقالیشویی در بخشی کوچک تست شوند که این اطمینان حاصل شود که مواد شیمیایی مورد استفاده به آن‌ها آسیب نمی‌زند. این ماشین ها آب داغ و صابون فرش را روی فرش‌ها اسپری میکنند و با استفاده از برس کثیفی‌ها را از فرش جدا میکنند.
به صورت متوسط تمیز کردن موکت حرفه‌ای حدود 2 و نیم ساعت طول میکشد و پس از حدود 2 الی 3 ساعت نیز خشک میشود (مگر آن که خانه‌تان خیلی بزرگ باشد). بیشتر شرکت‌ها برای جا به جا کردن اسباب و اثاثیه هزینه اضافی دریافت نمی‌کنند.
برای فرش های تکه‌ای و قالی‌های دست‌بافت:
فرش های دستبافت و تکه‌ای معمولا از جنس نخ و یا سایر الیاف طبیعی هستند و باید با مراقبت ویژه قالیشویی شوند. برای شستن این فرش‌ها از شرکت‌هاس قالیشویی که فرش‌ها را در عرض چند ساعت تحویل می‌دهند دور بمانید. آن‌ها فرش‌ها را داخل دستگاه‌هایی قرار میدهند که کم و بیش شبیه به کارواش هستند و کل پروسه کارشان چند دقیقه است. همینطور، قالیشویی هایی که فرش‌های دستبافت را در خانه‌تان تمیز میکنند، کارشان شبیه شستن لباسی است که هنوز بر تن دارید.
به جای این‌ها، فرش‌های دست‌بافت را به دست قالیشویی‌ هایی بسپارید که پس از بررسی حضوری در خانه‌تان آن را به ایستگاه قالیشویی می‌برند. در این شرایط میتوانید اطمینان داشته باشید که پروسه قالیشویی و خشک کردن با دقت و کنترل بالا انجام میشود. در این روش قالیشویی حداقل 5 روز طول خواهد کشید.
در این روش قالی ابتدا با استفاده از ماشین های مخصوص، گرد و غبار زدایی میشود. سپس رنگ‌هایش تست شده و یک شب تا صبح خیس می‌خورد. روز بعد، فرش در آب گرم و صابونی شناور می‌شود. آب استفاده شده در این کار دمای پایین تری دارد تا به بافت طبیعی فرش آسیب نزند. فرش تا روز سوم در محلول صابونی باقی می‌ماند و سپس با استفاده از آب و فشار هوا آبکشی میشود و بعد آویزان شده تا خشک شود. نهایتا ریشه های فرش تمیز شده و کارهای به خصوص مثل تعمیرات، بوزدایی، ضد حشره سازی، و جداسازی موم یا آدامس انجام داده می‌شود.
درباره لکه‌های ایجاد شده توسط حیوانات خانگی:
یکی از موارد مورد توجه قالیشویان حرفه‌ای "اشتباهاتی" است که حیوانات خانگی روی فرش‌ها انجام میدهند. ممکن است فکر کنید که خودتان کثیف‌کاری ها را تمیز کرده‌اید، اما اغلب نمک‌های آمونیوم در فرش‌هایتان باقی می‌مانند. در فصل‌های سرد، اگر خانه خشکی داشته باشید، احتمالا متوجه بوی آمونیوم نخواهید شد. اما با فرا رسیدن فصل‌های گرم‌تر و مرطوب، این نمک رطوبت را به خود جذب کرده و بوی نامطبوعی ایجاد خواهد کرد.
صابون‌ها و مواد شیمیایی مورد استفاده:
شوینده‌های قوی تنها در قالیشویی موکت‌ها استفاده می‌شوند. اگر نسبت به مواد شیمیایی حساسیت دارید، با شرکت قالیشویی در میان بگذارید تا مواد مورد استفاده را تا حد ممکن تغییر دهند. مواد استفاده شده معمولا دارای PH خنثی هستند، اما موکت‌هایی که خیلی کثیف باشند به شوینده‌های قوی تری احتیاج دارند.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/47/%D8%B4%D8%B4+%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87+%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%D9%8A+%D8%A7%D8%B2+%D8%B7%D8%B1%D9%81+%D9%8A%DA%A9+%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%B4%D9%88%D9%8A+%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%8A/

  • کیانا وکیلی
  • ۰
  • ۰

روکش چرمی و یا پارچه ای :

بسیاری از مشتریان در انتخاب بین روکش چرمی و یا پارچه ای تردید دارند.
و به علت عدم شناخت دقیق محصولات تحت تاثیر تبلیغات فروشندگان قرار گرفته و در انتخاب به بیراهه میروند.
اصولا در صورتی که چرم یا پارچه از مواد یک تهیه شده و مراحل تولید استانداردی را تجربه کرده باشند.
از لحاظ دوام و کیفیت و حتی از لحاظ تعریق بدن هیچ گونه برتری نسبت به هم نخواهند داشت.
در واقع مشکل آنجاست که برخی از تولید کنندگان جهت کاهش قیمت محصولات و افزایش حاشیه سود خود،
اقدام به استفاده از محصولات نامرغوب درتمام و یا بخشی از تولیدات خود کرده و با تبلیغ باعث گمراهی مشتریان میشوند.
در نهایت باید گفت تنها سلیقه خاص شما پس از اطمینان از اعتبار برند و شرکتی که قصد خرید از آنجا را دارید،
و موارد زیر میتوانند در انتخاب شما نقش آفرین باشند.

مزایا و معایب روکش چرمی یا پارچه ای :

 روکش های چرمی : مهمترین مزیت روکش های چرمی سهولت در نظافت و تمیز کردن آنها است.
که این دسته از روکش ها را مناسب برای خانواده های دارای فرزندان خردسال مینماید.
 همچنین کسانی که بیشتر از خودروی خود با لباس کار استفاده میکنند.
و یا مجور به حمل وسایلی با خودرو میباشند،میتوانند از این دسته از روکش ها استفاده کنند.
البته باید اذعان داشت که روکش های چرمی نمای اسپرت تری داشته و جوان پسند تر هستند.
ضمن آنکه استفاده از این دسته از روکش ها در مناطق با آب و هوای شرجی توصیه میشود.
روکش های پارچه ای : مهمترین مزیت روکش های پارچه ای تنوع در رنگ و طرح آنهاست.
ضمن آنکه این دسته از روکش های صندلی در مقایسه با روکش های چرم متفرقه که اکثر تولیدات موجود در بازار
را شامل میشود دارای دوام بیشتر ،تعریق کمتر و راحتی بالاتری خواهد بود.
منبع :
  • کیانا وکیلی