مرجع اطلاعات

  • ۰
  • ۰

شاید برایتان پیش آمده باشد که مدتی پس از خریداری فرش های نوتان به توصیه شرکتی که فرشتان را از آن خریدید، فرشتان را به قالیشویان حرفه ای سپرده باشید و هزینه زیادی نیز کرده باشید، اما نتیجه نهایی به نظرتان ارزش تلاش ها و هزینه هایتان را نداشته باشد. چنین تجربه ای ممکن است این فکر را در ذهنتان شکل دهد که دفعه بعد وقتی فرشتان را به قالیشویی خواهید سپرد که "واقعا کثیف باشد". این فکر را دور بیندازید. فرش های شما بین هر 12 تا 18 ماه یک بار احتیاج به قالیشویی حرفه ای دارند، حتی اگر ظاهرشان "کثیف" نباشد. فرش دارای الیاف متراکمی است که شما نمی توانید داخل و میان آن ها را ببینید، و صرفا چون فرشتان "تمیز به نظر می رسد" دلیل نمی شود که واقعا نیز تمیز باشد. رها کردن فرش هایتان به حال خودشان برای چندین سال (حتی اگر ظاهرشان نهایتا قابل قبول به نظر برسد) باعث خواهد شد که گرد و غبار گیر کرده میان الیاف آن ها عمرشان را نصف کنند و به علاوه فرش هایتان را به منبع حساسیت یا حتی جایی برای رشد قارچ ها مبدل خواهد کرد. موارد زیر فوایدی هستند که قالیشویی حرفه ای برای شما، خانواده و محیط زندگیتان دارند.

رنگ و روی اتاق هایتان بهتر خواهد شد

هر چقدر هم که فرشتان از قبل تمیز به نظر برسد، نمی توانید انکار کنید که قالیشویی حرفه ای باعث می شود که رنگ و روی فرشتان باز شده و فضای اتاق هایتان دلچسب تر و تمیزتر از قبل به نظر برسند. همین تاثیر باعث می شود که قالیشویی حرفه ای با وجود هزینه هایش باز هم ارزشش را داشته باشد!قالیشویی حرفه ای همه کثیفی های در دیدرسی که شاید خیلی به نظرتان نیایند را نیز کاملا تمیز می کند و می تواند باعث شود فرشتان کاملا نو به نظر برسد.

بلند شدن طول عمر فرشتان

همان طور که گفتیم گرد و غبار عمر فرش را نصف می کند. ذرات کثیفی گیر کرده میان الیاف فرش، الیاف فرش را به مرور زمان تکه تکه و خراب می کنند و باعث می شوند فرشتان کم کم ساییده شده و از بین برود. فرش های شما سرمایه گزاری های بلند مدت شما هستند و طبیعتا می خواهید عمر آن ها به حداکثر برسانید. جارو کشیدن در روند جدا کردن گرد و غبار از میان الیاف بسیار مهم است اما تنهاقالیشویی حرفه ای می تواند این ذرات را به صورت تمام و کمال بیرون بکشد.

جلوگیری از حساسیت و بیماری ها

این نکته در صورت که کودک یا حیوان خانگی داشته باشید اهمیتی چند برابر پیدا می کند. کودکان و حیوانات خانگی سیستم تنفسی حساس تری دارند و فرش ها کثیف می توانند در دراز مدت زمینه ایجاد شدن حساسیت ها و بیماری هایی را در آن ها ایجاد کند. میان الیاف فرش جایی مناسب برای رشد قارچ و باکتری هایی است که عوامل این حساسیت ها و بیماری ها هستند. قالیشویان حرفه ای در تمیز کردن فرش هایتان از روش بخارشویی استفاده می کنند و دمای بالای این روش قارچ ها و باکتری های موجود در فرشتان را از بین خواهد برد. قالیشویی حرفه ای برای حفظ سلامت شما و اعضای خانوادتان کاملا ضروری است.

هوای اتاق ها بهتر خواهد شد

البته این نکته در باره قالیشویی فرش های کاملا کثیف بیشتر ملموس خواهد بود. حتی اگر فرشتان را همیشه با دقت لکه زدایی کنید نیز باز هم پس از چند بار ایجاد شدن لکه قطعا بوی فرشتان تغییر خواهد کرد؛ حتی اگر در ظاهر لکه ای دیده نشود. بهترین راه حل برای این مشکل قالیشویی حرفه ای است.

 

منبع : 

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/186/%D8%A7%D9%87%D9%85%D9%8A%D8%AA+%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%B4%D9%88%D9%8A%D9%8A+%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87+%D8%A7%D9%8A+%D8%AF%D8%B1+%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%B2+%D9%85%D8%AF%D8%AA/

  • ۹۸/۰۲/۲۶
  • کیانا وکیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی