مرجع اطلاعات

  • ۰
  • ۰

فکر می کنم شما نیز موافق باشید که بازاریابی دیجیتالی و همه زیر شاخه هایش (سئو، شبکه های اجتماعی، تولید محتوا، ایمیل و غیره) در این دوره و زمانه برای موفقیت و بزرگ شدن هر شرکتی لازم است. در دنیا حدود 4 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند و 3.4 میلیارد نفر به صورت فعال در شبکه های مجازی عضو هستند. با در نظر گرفتن این آمار، می توان درک کرد که روش های بازاریابی دیجیتالی می توانند چندین برابر روش های سنتی موثر باشند.

با همه این اوصاف، فعالیت موثر در فظای مجازی و مشاور تبلیغات مناسب، به خصوص برای شرکت های کوچک تر یا تازه تاسیس، می تواند کار طاقت فرسایی باشد.

در این مقاله ما با ارائه مشاور تبلیغات و نکات مهم تبلیغات دیجیتالی به شما و تیمتان کمک خواهیم کرد.

مشتری خود را بشناسید

بزرگ ترین منبع الهام بخش تبلیغات شما مشتریانتان هستند. این مشتریانتان هستند که تعیین می کنند تبلیغاتتان باید به چه صورت، چه زمانی و چطور تولید و پخش شوند. خودتان را مسئول خواسته مشتری بدانید و طبق آن خواسته جلو بروید.

برای هر مرحله از فرآیند خرید محتوا بسازید

برای یک مشتری احتمالی که در باره نوع محصول یا خدمات شما هیچ نوع اطلاعاتی ندارد، برخورد با تبلیغاتی که به او پیشنهاد تخفیف می دهد هیچ معنی ندارد. از طرفی دیگر، اطلاعات ابتدایی نیز برای کسی که آماده برای خرید است کاربردی ندارند. تمرکز خود را روی یک مرحله از فرآیند خرید نگذارید و توجه داشته باشید که افراد مختلفی تبلیغات شما را خواهند دید که خیلی از آن ها خریداران احتمالی هستند؛ اما در صورتی که اطلاعات درست و مناسب را در اختیارشان قرار ندهید ممکن است این مشتریان احتمالی را از دیت بدهید.

فقط درباره محصول یا خدمتتان ننویسید

وبلاگتان را پر از مطالبی نکنید که همگی مربوط به محصول یا خدماتتان باشند. این کار میتواند باعث شود که کسانی را که به وبلاگتان برخورد می کنند را از وبلاگتان برانید. در عوض، دنبال این باشید که بفهمید مخاطبینتان چه علایقی دارند، و این که چطور می توانید محتوایی تولید که هم علایق آن ها را در نظر بگیرد و هم زمان نیز تبلیغاتی برای محصولات یا خدماتتان باشد. برای مثال، اگر می خواهید قهوه جوش بفروشید، می توانید در چند قسمت محتوایی تولید کنید که مربوط به بهبود بخشیدن و بالا بردن سرعت کار های روتین صبح باشد.

روی بلند مدت تمرکز کنید

دنبال موفقیت های دم دستی نباشید. ما به عنوان مشاور تبلیغات درک می کنیم که روند مشاور تبلیغاتدیجیتالی تا چه حد می تواند طاقت فرسا باشد. اما به کار بردن راه حل های کوتاه مدتی که می توانند در حد یک جرقه برایتان ایجاد موفقیت کنند راه درستی نیست. یادتان باشد که هدفتان بلند مدت باشد، و روشتان مشتری مداری.

از سئو در استراتژیتان استفاده کنید

درباره سئو آموزش ببینید و استراتژی های آن را در انتخاب موضوع و انتشار محتوا پیاده کنید. این کار بهترین راه برای افزایش ترافیک در بلند مدت است.

هنگام تحلیل عملکرد یک تبلیغ همه جوانب را در نظر بگیرید

وقتی که یک تبلیغ بد را می بینید، به این فکر کنید که چرا این تبلیغ "بد" یا نامناسب است. در نظر بگیرید که افراد عملا چطور با آن تبلیغ برخورد می کنند؛ مثلا تبلیغات گوگل با جستجو کلمات کلیدی توسط افراد بالا خواهند آمد و همین دلیل هم این تبلیغات متناسب و مربوط به نیاز فرد هستند.
اگر تبلیغتان عملکرد خوبی نداشته لزوما به این معنی نیست که خود تبلیغ خوب نبوده است. برای درک عملکرد تبلبغاتتان به دنبال آن باشید که بفهمید تبلیغاتتان به چه نحوی به افراد می رسند. تنها با در نظر گرفتن همه نکات می توانید به تبلیغتان بهبود ببخشید.

 

منبع : 

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/183/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1+%D8%AA%D8%A8%D9%84%D9%8A%D8%BA%D8%A7%D8%AA+%D8%AF%D9%8A%D8%AC%D9%8A%D8%AA%D8%A7%D9%84%D9%8A/

  • ۹۸/۰۲/۲۶
  • کیانا وکیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی