مرجع اطلاعات

  • ۰
  • ۰

فرشهای دیوار تا دیوار مدت طولانی است که محبوب شده اند و برای آن چند دلیل وجود دارد. در کشورهای سردسیر، مفروش کردن به گرم کردن و عایق کردن از آب و هوای بیرون کمک میکند. در خانوارهای دارای فرزند، مفروش کردن کلی از سرخوردن روی کف و پله ها جلوگیری میکند و اگر کودکان در اثر سر خوردن زمین بخورند لایه محافظی به وجود می آورد. مفروش کردن همچنین دارای مزایای آکوستیک است: صدا های داخل خانه را خفه می کند. آخرین نکته اینکه، مفروش کردن می تواند یک عامل مهم در طراحی خانه باشد: نه تنها می تواند رنگ و بافت را به همراه داشته باشد بلکه فضای مطلوب را ایجاد می کند - همچنین می تواند بخش های ناخوشایند یا بخش های آسیب دیده کف را پنهان کند.

تمیز کردن پله های پلاستیکی - آیا واقعا بدون زحمت است؟

چگونگی قالیشویی روی پله ها

خانه های با بیش از یک طبقه که کلا مفروش شده اند معمولا روی پله ها نیز دارای قالی هستند. در حالی که این کار می تواند باعث زیبا دیده شدن پله ها شود، و همچنین از لغزش در پله ها جلوگیری کند، قالی کشیدن روی پله ها مشکلاتی نیز ایجاد می کند. پله های معمولی برای تمیز کردن به اندازه کافی دشوارهستند ، پس چگونه باید پله های دارای فرش را قالیشویی کرد؟ به نطر میرسد، آنقدر که فکر می کنید سخت نیست. اگر شما همیشه از خودتان پرسیده اید که چگونه پله های فرش دار را بخار شویی کنید، چگونه لکه هارا از رو یفرش های چسبیده به پله ها پاک کنید، چگونگی تمیز کردن پرده های فرش هنگامیکه فرش به پله هایی که می شود و غیره – بهتر است نکات زیر را بخوانید.

راه هایی برای تمیز کردن پله های مفروش

در اینجا چند راه برای قالیشویی پله های داری فرش معرفی میشوند. همانطور که مخواهید دید ، بعضی از از روش ها برای قالیشویی سریع روزانه توصیه می شوند، در حالی که بقیه به موقعیت هایی اشاره می کنند که در آن پله ها باید کاملا تمیز شوند. به طور کلی توصیه می شود از ترکیبی از روش های زیر برای نتایج مطلوب استفاده کنید.

آماده اید که فرش های خود را براق و درخشان کنید؟

از یک جارو دستی / برس برای از بین بردن گرد و غبار و آشغال استفاده کنید - ما همه می دانیم که پله ها معمولا به یکباره کثیف نمی شود؛ در طول زمان گرد و غبار و لکه ها انباشته می شوند تا فرشی که زمانی دارای رنگ روشن و الیاف قوی بودبه تکه پارچه ای رنگ و رو رفته تبدیل شود. یک ترفند ساده که به جلوگیری از بیشتر آن کمک می کند تمیز کردن پله ها با استفاده از یک جارو سفت و برس یه طور مرتب است. برای رسیدن به حداکثر اثر، پله ها را از بالا به پایین جارو کنید یا برس بکشید، به طوری که تمام گرد و غبار و ذرات ریز در پایین جمع شوند و شما بتوانید آنهارا با خاک انداز جمع کنید..

لکه ها را تک تک با استفاده از شامپو فرش و پارچه تمیز کنید – اگرمیخواهید بدانید که چگونه باید فرش لکه دار را به صورت دستی پاک کنید، یک راه آسان برای انجام این کار وجود دارد. شامپو فرشی خوب تهیه کرده و با آب مخلوط کنید. سپس از یک برس استفاده کنید تا مخلوط را به لکه بمالید و آن را به شدت بسابید. در این مرحله از پارچه یا حوله استفاده کنید تا آب و شامپو را پاک کنید. پس از خشک شدن، لکه ها از بین می روند.
برای تمیز کردن کامل از جاروبرقی استفاده کنید - تمیز کردن فرش به طور منظم و ملایم بسیار عالی است، اما گاه به گاه نیز لازم است آن را کاملا تمیز کنید. در این موارد بهتر است از یک جارو برقی استفاده کنید. موثر ترین جاروبرقی برای پله های مفروش، یک جاروبرقی سبک وزن (که دارای سیم طولانی است) یا یکجارو برقی که توسط باتری کار می کند است؛ شما می توانید آن را به راحتی حرکت دهید و در معرض خطر سقوط جارو (یا سقوط شما) نباشید. ابتدا از یک برس برای تمیزکاری قوی استفاده کنید، سپس از یک شلنگ استفاده کنید تا تمام گرد و غبار (و همچنین قارچ، باکتری، حشرات کوچک و غیره) را که عمیقا درون بافت ها قرار دارند به داخل بکشد.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/180/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87+%D8%AA%D9%85%D9%8A%D8%B2+%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86+%D9%81%D8%B1%D8%B4+%D8%AF%D8%B1+%D9%BE%D9%84%D9%87+%D9%87%D8%A7/

  • ۹۸/۰۲/۱۹
  • کیانا وکیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی