مرجع اطلاعات

  • ۰
  • ۰

چگونه پایان نامه خود را انجام دهیم؟

قابلیت انجام پایان نامه قوی مهارتی ضروری است که بین دانشجویان تمایز ایجاد می کند. نگارش در کل مهارتی است که در تمامی مراحل تحصیلی شما، از کارهای کلاسی گرفته تا کاری مثل انجام پایان نامه به شما کمک خواهد کرد. کمکی که این مهارت به شما می تواند بکند این است که در صورتی که هدفتان داشتن شغلی در حوزه آموزشی و تحصیلی باشد، یا هر نوع حوزه دیگری که مربوط به نوشتن آنالیزی باشد، بسیار در آن زمان برایتان مفید واقع خواهد شد. برای نگارش مطالب مناسب و انجام پایان نامه ای قابل قبول و موفق، باید تمامی دستورات و توصیه ها و آموزش های مسئول پروژه تان را جدی بگیرید. پیش از شروع نوشتن، موضوع خود را با استفاده از منابع خوب و مورد اعتماد تحقیق کنید. مطالب خود را به وضوح طبقه بندی کنید و از بحث هایی که ایجاد می کنید با مثال ها و شواهد قوی دفاع کنید. زمانی که در هر قسمت چرک نویس خود را آماده ساختید، با کمک چک کردن مطالب به طور کامل و انجام هر گونه تغییرات ضروری ای از این که بهترین کار ممکن را دارید ارائه می کنید اطمینان حاصل کنید.

دنبال کردن دستورات و آموزش ها برای انجام پایان نامه

دستورات را با دقت بخوانید. پیش از این که کار روی پایان نامه تان را شروع کنید، بسیار ضروری است که بدانید چه کاری باید انجام دهید و موضوعتان را باید به چه سمت هدایت کنید و در صورتی که قوانین خاصی را باید دنبال کنید، در مورد آن بیاموزید. کار خود را با دقت مرور کنید و متوجه شوید که چه کار باید انجام دهید. به عنوان مثال:

  • آیا پایان نامه تان دارد به سوال یا سوالات خاصی جواب می دهد؟
  • آیا پایان نامه تان قرار است بررسی نقدی از یک منبع را ارائه کند؟
  • آیا در کار خود می خواهید دو ایده، واقعه یا کارهای ادبی یا هنری را می خواهید مقایسه کنید یا خیر؟

نکاتی برای چاپ مقاله

اثبات کردن مقاله تان

شواهد و اطلاعات را پیش از چاپ مقاله تان حتما چک کنید. چه مشغول نوشتن حرفه ای مقاله ای خبری باشید و چه در حال نوشتن مقاله ای برای تکلیف مدرسه تان، این مقاله تا زمانی که تمامی شواهد و مطالب و اطلاعات را دقیق چک نکرده باشید کامل نخواهد شد. داشتن نکات و اطلاعات غلط سریعا مقاله شما را فاقد ارزش خواهد کرد و ممکن است باعث شود شما دیگر به شما نشود به چشم یک نویسنده نگاه کرد.

  • حتما تمامی اطلاعات چاپ مقاله خبری خود را پیش از تثبیت بارها مرور و چک کنید. این کار شامل تمامی نام ها، تواریخ، اطلاعات تماس یا آدرس ها می شود. نوشتتن دقیق یکی از بهترین راه ها برای تثبیت خودتان به عنوان یک نویسنده مقالات خبری حرفه ای می باشد.
  • حتما چارچوب چاپ مقاله خود را رعایت کنید و در مدل و طرز نگارش خود منسجم عمل کنید. طرز نگارش شما می تواند انواع مختلفی داشته باشد به خصوص این که شما در حال نوشتن یک مقاله خبری هستید.
  • در صورتی که چاپ مقاله خبری شما برای منتقل ساختن شواهد مستقیم است، و نه نظرات شخصی نویسنده، از این که تمامی مطالب را بی جهت و بدون موضع گیری نوشته اید اطمینان حاصل کنید. از هر گونه طرز بیانی که زیادی مثبت یا منفی هستند و جملاتی که می توانند دفاع یا انتقاد تلقی شوند بپرهیزید.
  • در صورتی که چاپ مقاله شما قرار است بیشتر در حالت تفسیری نگارش شود پس حتما توضیحات کامل و دقیقی از داستان کلی تر و اصلی ترتان باید ارائه کنید و این نکته را فراموش نکنید که باید حتما دیدگاه های مختلفی را در آن شامل سازید.

منبع : 

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/178/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA+%D8%AC%D8%AF%D9%8A%D8%AF+%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87+%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85+%D9%BE%D8%A7%D9%8A%D8%A7%D9%86+%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87+%D9%88+%DA%86%D8%A7%D9%BE+%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87+(+%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA+%D8%AF%D9%88%D9%85+)/

  • ۹۸/۰۲/۱۹
  • کیانا وکیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی